torek, 26. julij 2011

Čipka & Pikice

Pa sem jo le dokončala ..
Za tole čestitko sem naročila papir in rožice.. nič od tega do danes niso prišlo v moje roke .. Tako sem jezna ..
Ni bilo druge, kot da si pomagam s tem kar imam .. Malo sem morala pohiteti a mi je vseeno uspelo ..
Želela sem si rdeč papir z belimi pikicami, potem pa sem nekaj rdečega iz zaloge embosirala s pikčasto mapico za Cuttlebug-a..
Rožice so pa kar doma narejene .. Tri štance za cvet, ena za listke,  pa je ..
Nastalo je tole:



Prijavljam jo na Izziv #34 na CRAFT-alnici ..

4 komentarji:

  1. Nič hudega, če naročeno ni prispelo, tudi brez tega ti je uspela čudovita voščilnica :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Uspela si izdelati iz domačih zalog zelo ljubko voščilnico. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je! Včasih so domače zaloge zelo uporabne...

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa! Domače zaloge so včasih res čist dovolj. :)

    OdgovoriIzbriši