četrtek, 4. avgust 2011

Presenečenje v nabiralniku

Kar glava me boli ko pomislim koliko sem zapravila.. :))
Dolgo časa sem se odločala: bi .. nebi .. bi .. nebi ..
Naposled sem pa le pritisnila POTRDI NAKUP ..
Danes sem srečna, da sem se le odločila ..
V nabiralniku me je danes pričakal majhen paketek ..
In kaj je bilo notri???
Moje prve (a upam, da ne zadnje) Magnolia štampijlke, Magnolia Doohickey's šablona Vintage Keys in Memento Tuxedo Black blazinica (za to sem se odločila, ker me je StazOn blazinica malce razočarala - pri barvanju se mi odtis vedno nekako razmaže ne glede na to koliko časa je že odtisnjen ..)
Kar ne morem se nehati nasmihati ..
Seveda ni trajalo dolgo, pa sem že brskala po blogih drugih ustvarjalk in iskala meni najbolj ustrezno rešitev za shranjevanje ..
Na koncu sem se odločila, da bom porabila zanje lep roza, že pred časom kupljen registratorček ..
Vsako posebej sem odtisnila in jih nato prilepila na prozorno platnico za vezanje .. Vse skupaj sem nato spravila v prozorno mapico in v registrator ..
Vas zanima katere sem kupila??
9 štampiljk iz zadnje kolekcije, ki se imenuje The Winner Takes It All ..
Tukaj je nekaj slikic..



Grem veselo štempljat naprej :)))

1 komentar:

  1. Bogat paketek. Kako smo si podobne :) .... težko jih vpričakujemo in se veselimo kot otroci. Prijetno ustvarjanje ti želim. Lp

    OdgovoriIzbriši